رایین قشنگ منرایین قشنگ من، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

فرشته کوچک خوشبختی

پاییز

1393/6/29 12:59
نویسنده : بهار
123 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامان

پاییز داره از راه می رسه . پاییز زیبا و هزار رنگ . پاییز سالهاست که برام فقط پاییز بوده فصل برگریزان و مدرسه فصل درس و شلوغی و .......یه فصل از فصلهای سال ولی از سال گذشته پاییز برای من رنگ و بوی دیگه ای گرفته پاییز برای من بوی زندگی می ده بوی عشق بوی محبت بوی پاکی و معصومیت بوی شیرین زندگی پاییز من بوی بهار می ده بوی تولد بوی شوق و هستی پاییز فصلی شیرین و زیبا فصل هدیه گرفتن یه فرشته کوچولو ازخداوند مهربون

یکسال گذشت یکسال از باهم بودنمان یکسال از چشیدن شهد شیرین خوشبختی . یکسال از زمانی که خدا فرشته کوچولومون رو زمینی کرد .یکساله که هوای خونمون پر از بوی پاکی و معصومیته. یکساله که گوشامون به شنیدن صدای گریه و خنده یه فرشته کوچولو عادت کرده یکساله که هر روز صبح چشممون به روی زیباترین هدیه خداوند باز می شه . یکساله که دستامون دستای مهربون و کوچولویی رو لمس می کنه که پاک و فرشته وار دستاشو برای دعا به سمت آسمون بالا می بره .

امیدوارم خداوند ما رو لایق این فرشته کوچولو بدونه و سالیان سال در کنار هم تولدشو جشن بگیریم و شاد باشیم و شاهد موفقیت های عزیز دلمون

این روزا مشغول برنامه ریزی برای تولدت هستم دردونه مامان. کم کم داریم به روز تولدت نزدیک می شیم. تولد یکسالگی عشق مامان . جشن یکساله شدنت.

هوای این روزا یاد آور گذشته است .گذشته ای نه چندان دور. دلم این روزا خیلی هوای پارسال و داره و عجیب یاد روزهای آخری هستم که توی دلم بودی و من شاد و نگران . سال گذشته همچین روزایی روزهای استراحت مطلق بودن من بود و  روزهای نزدیک شدن به پایان انتظار.

زود گذشت خیلی زود و خدا رو هزاران بار شکر که خوب گذشت . یکسال گذشته پر از سختیهای شیرین بود برای ما که بی تجربه بودیم.

این روزا خیلی به این فکر می کنم که پنج شش سال گذشته بدون داشتنت زندگیمون چه جوری بود. چقدر آروم و یکنواخت و این روزا  چقدر پره از زندگی ،شادی و هیجان . هر روز صبح که چشماتو باز می کنی منتظر یک کار جدید هستیم . نه من و بابا  و نه مامانی و خاله و بابایی دیگه وقت سرخاروندنم نداریم وقت هیچ کاری .ولی این بی وقتی و خستگیها عجیب دلچسبن .

امیدوارم خدا دامن همه کسانی رو که دلشون فرشته کوچولو می خواد رو سبز کنه و هر کسی که دوست داره طعم شیرینش رو بچشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان
4 مهر 93 17:11
غنچه ی ناز کوچک تولدت مبارککککککککککککککککککک