رایین قشنگ منرایین قشنگ من، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

فرشته کوچک خوشبختی

جشن دندونی

1393/4/2 13:01
نویسنده : بهار
175 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامان

روز پنج شنبه 29/3/93 جشن دندونیت به سلامتی برگزار شد البته با کلی بدو بدوی ما سعی کردم خوب بشه اونی که می خواستم نشد ولی بدم نشد خدا رو شکر .

شب قبل یعنی چهارشنبه شب ما یک دنیا کار داشتیم که هم فسقل مامان بی خواب شده بود و بازیش گرفته بود و هم برق رفت و من و خاله و مامانی تا ساعت 3 نیمه شب کارهای تزئینات جشنت رو که خاله زحمت طراحیشو کشیده بود و پرینت گرفته بود با نور شمع می بریدیم و انجام می دادیم. روز جشنم تا قبل از اومدن مهمونا کلی بدو بدو داشتیم.کلی کادوی خوشگل گرفتی و کیکی که برات سفارش داده بودیم خیلی خوب شد و همه گفتن که خیلی هم خوشمزه بود. طبق معمول همه زحمات گردن مامانی و خاله بهناز بود و من مثل همیشه شرمنده زحمات و محبتاشونم. وقتی مهمونا اومدن خواب بودی و عمه ها و هستی و یوسف اومدن بالا سرت ببیننت که بیدار شدی و گریه کردی و یکم بداخلاق شدی. موقع بریدن کیک تو بغل من بودی که تا آهنگ گذاشتن شروع کردی به رقص ( رقص به سبک خودت که نی نی هستی) همه از حرکاتت می خندیدن و لذت می بردن کلی بغل همه رفتی و شیطونی کردی سر بغل کردنت دعوا بود همه توی نوبت بودن که بغلت کنن دل همه حسابی برات تنگ شده بود. دردونه فامیلی دیگه و شیرین شیرین مثل عسل

مامانی و بابا جون و خاله بهناز یه ماشین قرمز بهت هدیه دادن که سوارش می شی و دسته داره برای اینکه ما هلت بدیم آهنگم می زنه و تو خیلی دوستش داری. مامان بزرگ (مامان بابا مهدی) برات لگو خرید که اونا رو هم خیلی دوست داری . عمه ها برات یه تاب بزرگ خریدن کم توش می شینی هنوز بهش عادت نکردی . بقیه هم برات کلی لباس آوردن.

خدا رو شکر همه چیز به خوبی برگزار شد و عسل مامان هم کلی دلبری کرد.فرداش اینقدر خسته بودی همش می خواستی بخوابی صبح برای اولین بار تا 30/11 خوابیدی البته به لطف ممه. کنار خودم خوابونده بودمت و تا صبح مشغول بودی ظهر هم سه ساعتی خوابیدی . بعدازظهر سرحال شدی و شروع به شیطنت کردی .

پی نوشت:

خدایا بهم توان بده تا بتونم این هدیه الهی رو به بهترین شکل تربیت کنم و به ثمر برسونم و مامان خوبی براش باشم

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

تبادل لينک
17 تیر 93 6:51
سلام من زياد به وبلاگت سر ميزنم مطالبت جالبه لطفا بيشتر مطلب بزار چون ميبينم براي وبلاگت زحمت ميکشي اينو هم بهت ميگم برو به اين سايتي که ادرسشو رو گزاشتم و ازش لينک بگير رايگان بازديدت زياد ميشه من گرفتم خوب بود --------